پرسشنامه استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری

 پرسشنامه استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری (۱۳۸۹) شامل  ۳۰گویه می باشد.

تعریف مفهومی متغییر پرسشنامه

CRM  نوعی راهبرد کسب وکار است که فراتر از افزایش حجم مبادلات می رود و هدف آن افزایش سودآوری، درآمد و رضایت مشتری است. برای تحقّق این اهداف، سازمانها از مجموعه وسیعی از ابزارها، رویه ها، روشها و ارتباطات با مشتریان استفاده می کنند( منبع داخل فایل)

تعریف عملیاتی متغییر پرسشنامه

در این پژوهش منظور از  مدیریت ارتباط با مشتری نمره­ای است که کارکنان به سوالات ۳۰گویه ای   پرسشنامه می­دهند .

مقیاس  پرسشنامه

این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت (( خیلی کم،۱؛کم،۲؛ نه کم نه زیاد،۳؛ زیاد ،۴؛خیلی زیاد  ،۵)) می­باشد.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی  اینکه ابزار اندازه­گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.

پایایی این پرسشنامه  (منبع داخل فایل)   با آزمون آلفای کرونباخ با استفاده از نرم افزار  بالای spss  بدست آمده است .

 

 

توضیحات کامل با تفسیر در داخل فایل

1

 3
 
 6
 
 7
 
  9
 
10
 
 11
 
 

سایت پرسشنامه های استاندارد پرسشنامه ,مشتری ,ارتباط ,مدیریت ,استاندارد ,داخل ,با مشتری ,مدیریت ارتباط ,ارتباط با ,داخل فایل ,استاندارد مدیریت ,استاندارد مدیریت ارتباط ,پرسشنامه استاندارد مدیریتمنبع

دانلود پرسشنامه استاندارد ویژگی‌های شخصیتی نئو (۵ عاملی)

دانلود پرسشنامه استاندارد دلبستگی به مکان

پرسشنامه استاندارد رضایت شغلی هرزبرگ

پرسشنامه استاندارد افسردگی بک

پرسشنامه کمال گرایی

پرسشنامه استاندارد سرمایه فکری

پرسشنامه امید به زندگی میلر

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

داستان كوتاه سختی گیر رزینی مرجع آموزش و پرورش مرغ شاخدار panjarehUPVC p30movie نایس بلاگ مستر آنلاین تخفیفان چاپ تیشرت پرینت لایت printlight