دریافت پرسشنامه بازاریابی رابطه مند  از سایت مرسی فایل

این پرسشنامه کاملا استاندارد می باشد و دارای ۵ مولفه کلی و ۱۸ مولفه فرعی و ۳۵ سوال همچنین به صورت طیف لیکرت می باشد و منبع  آن  پایان نامه ارشد دانشگاه تهران می باشد که داخل فایل ذکر شده است. مادسیج پشتیبان پژوهشی دانشجویان ایران

توجه : نمونه این پرسشنامه  در اینترنت وجود ندارد این پرسشنامه هم می تواند برای بانک استفاده شود و هم برای سازمان. برای استفاده در سازمان فقط  کلمات بانک را باید عوض کرد

 

 

 

orange-tik نام پرسشنامه : بازاریابی رابطه مند

orange-tik روایی و پایایی : دارد

orange-tik تعداد سوال: ۳۴

orange-tik منبع : دارد 

orange-tik نحوه امتیاز بندی و تفسیر: دارد

orange-tik مقیاس: لیکرت

orange-tik مولفه ( ابعاد): دارد ۵ مولفه  کلی

orange-tik تعداد صفحه: ۵

 

orange-tik  توضیحات: پرداخت توسط همه کارتهای عضو شتاب در درگاه بانک ملت امکان پذیر است. شما پس از پرداخت سریع لینک دانلود در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید دانلود کنید  هرگونه سوال را با مسئول پژوهش مرسی فایل در میان بگذارید


سایت پرسشنامه های استاندارد پرسشنامه ,  ,بانک ,۵ ,مولفه ,سوال ,این پرسشنامه ,رابطه مند ,می باشد ,بازاریابی رابطه ,باشد و ,پرسشنامه بازاریابی رابطهمنبع

دانلود پرسشنامه استاندارد ویژگی‌های شخصیتی نئو (۵ عاملی)

دانلود پرسشنامه استاندارد دلبستگی به مکان

پرسشنامه استاندارد رضایت شغلی هرزبرگ

پرسشنامه استاندارد افسردگی بک

پرسشنامه کمال گرایی

پرسشنامه استاندارد سرمایه فکری

پرسشنامه امید به زندگی میلر

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

معرفی کالا فروشگاهی پایگاه مقاومت بسیج شهید قره چال نقده آموزش زبان آلمانی کلاس خصوصی آیلتس در مشهد تضمینی فشرده مطلب آهو مدیریت واردات و صادرات فست فود بیگم نوشته ها ی شخصی ما فنس جک پارکینگ نایس